FORUM KS DRAMLJE Seznam forumov FORUM KS DRAMLJE
Vse o krajevni skupnosti Dramlje in njenih vaških skupnostih.





GLOBINSKE SANACIJE V VODULAH (informacije za uporabnike)

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    FORUM KS DRAMLJE Seznam forumov -> AKTUALNO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
PRIMOZ
Administrator foruma


Pridružen/-a: 24.03. 2008, 10:44
Prispevkov: 549
Kraj: Dramlje

 PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2012 11:41    Naslov sporočila: GLOBINSKE SANACIJE V VODULAH (informacije za uporabnike) Odgovori s citatom Back to top

Globinske sanacije v Vodulah / predstavitev opravljenih del


SLIKA 1 (zgoraj)

SLIKA 2

SLIKA 3
Opis del: Od konca asfalta je bil na desni odstranjen rob, na levi pa izvedena globoka drenaža, z sočasno širitvijo (slika 1), vgrajen je bil tudi vtočni jašek. Od jaška proti križišču Galuf (slika 2) je bila opravljena širitev in globoka drenaža, po posvetu med izvajalcem in nadzornim, je bila sprejeta odločitev, da v tem delu ostane jarek odprt. Ko bomo cesto asfaltirali, bo na vtočnem jašku povozna litoželezna rešetka, z obeh strani pa bodo asfaltne mulde. To pomeni, da bo sedanji odprti jašek, takrat povozna površina. V delu ceste od Mulejevih do konca asfalta, je bilo opravljeno tudi čiščenje jarka in sanacija bankin (slika 3). KS Dramlje je naknadno naročila še čiščenje jarka od križišča kjer se končuje asfalt proti vikendom, v dolžini ca. 100 metrov, vendarf ta dela ne spadajo v finančni okvir naše investicije, zato jih je KS plačala iz postavke za vzdrževanje cest.


SLIKA 4

SLIKA 5

SLIKA 6

Opis del: Slike prikazujejo sancijo križišča Galuf. Uporabniki so izpostavili, da je pozimi težko prevozen klanec pod križiščem, ker le ta mnogokrat poledeni, voda pa priteka predvsem iz omenjenga klanca. Zato je bila zgrajena globoka drenaža, nov vtočni jašek z odtokom (PVC cev) čez cesto, glej slike 4, 5 in 6. Z izkopom za drenažo je bila izvedena tudi širitev križišča v povprečni širini 50 cm. Drenaža iz vodnega gramoza je na vrhu izdelana v obliki mulde, da bo prestrezala površinsko vodo. Ob asfaltiranju bo z obeh strani narejena asfaltna mulda ki bo vodo usmerjala v vtočni jašek preko povozne litoželezne rešetke.


SLIKA 7

Opis del: Klanec med križiščema Galuf in Ogrizek je bil v celoti gramoziran (glej sliko 7).


SLIKA 8

Opis del: Sanirana je bila povozna površina na levi strani (ob jarku), tudi jarek je bil očiščen, odstranjen je bil zablaten cestni ustroj, ter na novo nasut gramoz, vključno z valjanjem.


SLIKA 9

SLIKA 10

SLIKA 10 b
Na odseku 3, (sliki 9, 10 in 10.b) smo se srečevali z razmočenim temeljnim ustrojem ceste, vsako dosedanje gramoziranje je bila le začasna rešitev. Predvidevali smo, da so tukaj prisotni vodni izviri, zato je bila v popisu predvidena tudi drenaža. Ob izkopu cestnega ustroja, se je izkazalo, da vodnih izvirov ni, kar je seveda zelo dober podatek. Ugotovljeno pa je bilo, da ni bilo ustreznega gramoza, spodaj bi morali biti bolj kamnit material. Ker je tu zemlja ilovnata, je voda izjemno slabo odtekala; ostajala je "ujeta" med te zmesi, kar je povzročalo nenehno izpodrivanje in mešanje materiala, kar je povzročilo globoke kolesnice.
Na omenjenem odseku (odsek 3) je bil opravljen odkop pomešanega nasipa v globini minimalno 0.50 metra, v poprečni širini 4 metre, v skupni dolžini 90 metrov. Ko je bil odkop narejen, je izvajalec površino odkopa povaljal, to je potrebno zato, da dobimo gladko površino, da lahko morebitna voda lažje odteka. Izveden je bil nov nasip v skupni debelini 50 do 60 cm, v spodnjem delu (temelji ceste) je bil vgrajen kamnit material (ca. 30 cm - slika 10.b), ki ima funkcijo drenaže, v vrhnjem delu pa kasični tampon. Cesta je bila tudi razširjena v delu proti jarku.


SLIKA 11


SLIKA 12


SLIKA 13

Na odseku 4 (klanec ˇMatjašičˇ, sliki 11 in 12) je bila težava v tem, da je zaradi pregrobega materiala (veliko kamnov) prihajalo do izkopavanja ceste, nastale so grbine, cesta je bila težko prevozna. Izvajalec je opravil poravnavanje teh grbin in cesto na novo gramoziral v povprečni debelini 10 do 15 cm. Vgrajen material je bil ustrezen, tampon z veliko drobnih frakcij, vse skupaj je bilo tudi povaljano. Je pa res, da čas vgradnje za ta odsek, ni najbolj primeren, kar pomeni da se gramoz čez zimo ne bo najboljše utrdil. Zato bo izvajalec spomladi ta odsek še enkrat povaljal, če bo to potrebno. Vgrajen je bil tudi en dodaten prepust, glej sliko 13, še po eden dodaten je bil vgrajen na odseku 2 in pri Mastnak (spodnja slika št. 14).


SLIKA 14


SLIKA 15

Opis del: Slika 15 prikazuje odsek 3, na tem odseku je izvajalec poravnal grbino med kolesnicama, ter opravil minimalno gramoziranje. Ta odsek je bil predviden za temeljito sanacijo, vendar denarja ni bilo zadosti, zato je GO sprejel odločitev, da se tega odseka lotimo v letu 2013.
Potrebna dela na tem odseku pa so: odstranitev levega roba v celoti, na tak način da bo vsaj 5% naklon od ceste. Odkop celotne površine ceste (ca. 4 m x 70 metrov), do globine minimalno 0.50 metra, ter gramoziranje po sistemu, ki je bil izveden na odseku 2. Ponovno bo potrebno očistiti tudi jarek.

Pripravil: Primož Laubič

PRIKAZ ODSEKOV:
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Agent 007



Pridružen/-a: 31.01. 2009, 15:20
Prispevkov: 13
Kraj: Dramlje okolica

 PrispevekObjavljeno: 14 Jan 2013 17:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom Back to top

Vse čestitke prizadevnim krajnoom ter svetniku KS lavbiču, ki pomaga tamkašnim ljudem! Želim vam da b čim prej dočakal nujno potrebni asfalt!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    FORUM KS DRAMLJE Seznam forumov -> AKTUALNO Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.