|
|
FORUM KS DRAMLJE Vse o krajevni skupnosti Dramlje in njenih vaških skupnostih.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PRIMOZ Administrator foruma
Pridružen/-a: 24.03. 2008, 10:44 Prispevkov: 549 Kraj: Dramlje |
Objavljeno: 11 Okt 2011 12:20 Naslov sporočila: OBNOVA CESTE DRAMLJE - SV. URŠULA - nazadnje urejal 11. 6. |
|
|
NOVO OBJAVLJENO 11. JUNIJA 2012
Izbrani izvajalec del, je pričel z izvedbo sanacije na odseku Namig - Slomškova kapela. Sanacija ima poudarek na ureditvi odvodavanja in obsega:
- UREDITEV ODVODAVANJA (4-je novi vtočni jaški z iztoki, 142 metrov novih muld,)
- SANACIJA VOZIŠČA (krpanje udarnih jam, sanacija posedka pri Sovinc, dosip bankin, čiščenje obstoječih muld...)
Investititor sanacije je KS Dramlje, iz postavke za vzdrževanje JP, sklep o sanaciji je bil sprejet v letu 2011.
OBJAVLJENO 6.5.2012
OTVORITEV CESTE[/b]
Potekala bo 26. maja 2012, ob 15.00 uri, pri nekdanji okr. Namig. Vabila sledijo.
SANACIJA ZGORNJEGA DELA (Namig - Slomškova kapela)
Sanacija bo imela poudarek na ureditvi odvodavanja, kar je ključnega pomena, da ne odnaša bankin. Sistem odvodavnja je bil prejšnji mesec izpopolnjen, GO se je dogovoril za nekatere nove iztoke iz muld.
Udarne jame bodo sanirane samo z preplastitvijo.
Popis del je izdelan, zato sta GO in KS Dramlje pristopila k izboru izvajalca. Z deli bi pričeli že v tem mesecu ali najkasnje v začetku junija.
RAZNO
- Sprememba je pri napovedi končnega poročila GO; to bo delno predstavljeno na sami otvoritvi, dokončno pa objavljeno po njej. Razlog je v pomanjkanju časa tajnika GO, hvala za razumevanje.
- Sanacija odprtin od jemanja vzorcev je naročena že nekaj mesecev (VOC). Na zadnjem sestanku z predstavnikom podjetja, je bila zagotovljena izvedba do sredine maja. Težava je povezana z finančno situacijo podjetja, čeprav gre za majhne količine materiala, le tega ne morejo dobaviti dovolj.
- pogodbene obveznosti uporabnikov so poravnane 98%, v dveh primerih bo v kratkem vložena izterjava preko sodišča, predhodno še zadnje opozorilo.
- projekt je finančno podprlo 93% uporabnikov, seznam bo objavljen na otvoritvi.
OBJAVLJENO 7.2.2012
SPOMLADI SLEDIJO ŠE ZAKLJUČNA DELA...
Projekt obnove ceste proti Uršuli je bil lani zaključen do te faze, da je cesta normalno uporabna. Spomladi letos pa sledijo še zaključna dela, ki jih pozimi ni možno izvesti, t.j. humoziranje in setev trave, prav tako pa se bo hkrati s tem profilirala travna mulda.
Odprto pa je še vprašanje kanaliziranega jarka pri "Ratajc", kar je še v reševanju in upamo na ugodno rešitev.
ZAKLJJUČNO POROČILO GO
Po zaključku vseh navedenih del, bo GO poslal vsem uporabnikom zaključno poročilo, ki bo med drugim vsebovalo:- poimenski seznam vseh uporabnikov ki so prispevali za cesto (teh vas je 129, takšnih ki niso nič prispevali pa je 10).
- natančna finančna realizacija projekta (delež uporabnikov, KS Dramlje in Občine Šentjur), vključno z predstavitvijo končne cene projekta, ločeno na strošek podlage in asfalta,
- zaključna analiza dela GO (statistični prikaz posameznih realiziranih nalog GO).
OSTALE AKTUALNE INFORMACIJE:
- Otvoritev ceste bo, kdaj natančno pa je stvar dogovora med občino, KS in GO.
- za zgornji del ceste (relacija Namig - kapela), kjer je predvidena najnujnejša sanacija (sklep sveta KS Dramlje) se išče bolj celovita rešitev skupaj z občino, v najslabšem primeru pa bo predvidoma spomladi izvedena že omenjena sanacija.
- Gradbeni odbor bo še naprej spremljal vsa predvidena dela, v ta namen smo imeli prejšnji mesec tudi sestanek, na katerem smo pregledali in ocenili preteklo delo, hkrati pa opredelili nadlajnje,
- pogodbena plačila uporabnikov so realizirana 95%, del nerealiziranih zapade za plačilo v tem mesecu (pozneje podpisana pogodba), med tem ko nekaj drugih uporabnikov svoje obveznosti ne izpolni kljub opominom, verjamo pa, da se bomo dogovorili za izvedbo brez posega pristojnega sodišča.
OBJAVLJENO 22.11.2011
PREVZEM CESTE IN ASFALTIRANJE
V ponedeljek 21.11.2011 je pogodbeni nadzorni za Občino Šentjur (g.Matjaž Mernik - podjetje Gins) opravil preizkus trdnosti podlage, rezulatati so bili precej nad povprečjem. Tudi manjše površinske pomankljivosti so bile uspešno odpravljene.
V torek 22.11.2011 smo tako pričeli z asfaltiranjem (Voc), del prvega 5 cm sloja bo dokončan v sredo 23.11.2011. Isti dan je načrtovano tudi polaganje zaključnega (3cm) sloja, ob temperaturnem pogoju najmanj +3 stopinje celzija. Takoj po zaključku asfaltiranja se prične z urejanjem bankin, zasipavanjem jarka itd.
POPOLNA ZAPORA CESTE V ČASU ASFALTIRANJA
V času asfaltiranja je cesta zaprta, razen njen del pri Namigu, tako bo dokler dela niso zaključena, več v obvestilu na Dramlje.info:
http://dramlje.info/entry.php?w=dramlje&e_id=163658
SESTANEK PRI ŽUPANU
V ponedeljek 21.11.2011 je bil pri županu sestanek, ga je zahtevala manjša skupina krajanov. Od dolgega spiska napovedanih "odprtih vprašanj", je bila glavna tema povezana z končno širino ceste. Ta zadeva dejansko krajane najbolj skrbi, zato bom še enkrat pojasnil kakšna bo končna obdelava jarkov nad globoko drenažo (jarek ob posestvu Veronik). Najbolj natančno to definira popis del (glej sliko spodaj).
Treba pa je ob tem pojasniti, da bo globina mulde ca. 40 cm, ker je ob gradnji smiselno izvesti nekoliko večjo globino, kajti z nanosom materiala (nasipnine iz visokih brežin) se bo dno kmalu znižalo na predvidenih 20 cm. Ob zasipovanju jarka, ki je sedaj povprečne širine 1.5 metra, bo ravni zasip potekal še od bankine stran (maksimalno kolikor bo možno), s čimer bomo pridobili dodatno pohodno površino za pešce in kot dodatna možnost izogiba ob srečanju vozil. V določenih delih jarka, pa se bo dodala zemlja v naklonu na obstoječo brežino, da se dolgoročno prepreči vsipavanje zemlje. Končna širina ceste (bankine + asfalt + zasip jarka) bo takšna, da se bosta lahko brez težav srečala dva kombija. Poleg tega imamo še 5 uvozov na kmetijska zemljišča, kjer bo v ekstremnih situacijah možno počakati nasprotno voozilo, recimo tovornjak (spretnejši pa se bodo lahko v takem primeru srečali tudi brez izogibanja na te izvoze).
Pojasnsti je potrebno tudi to, da izvedba brez travne mulde v tem primeru ni možna zaradi velikih količin vode iz zemljišč nad cesto. Predlog, da bi bila ob cesti asfaltna mulda, (jarek pa zasipan - brez travne mulde) ki bi naj to vodo odvajala, ni sprejmljiv ker asfaltna mulda to količino vode ne bi zmogla odvajati, prav tako pa bi na cesto ob neurjih nanosilo zemljo. To je na nedavnem sestanku potrdil tudi nadzorni Občine g. Matjaž Mernik. Prav zaradi vsega navedenega, je bila načrtovana obstoječa rešitev, pravilni sta sicer obe možnosti, vendar je odvisno od situacije kje pride kaj upoštev. Na zadeve pa je treba gledati dolgoročno in iz strokovnega vidika.
OBJAVLJENO 17.11.2011 + DODATNO POJASNILO z dne 18.11 (rdeče obarvano)
Danes je bil opravljen vmesni pregled dela, ki ga je izvedel nadzorni za prevzem podlage g.Matjaž Mirnik. Dogovorjeno je bilo, da se prevzem opravi v ponedeljek 21.11. 2011, asfaltiranje pa se izvede v torek 22. in sredo 23. novembra. Vsi navedeni termini so dokončno potrjeni. Za prvotno planirani termin, pa sem že predhodno pojasnil, zakaj ni bilo prevzema - zaradi manjših pomankljivosti pri izvedbi podlage. Izvajalec asfaltiranja Voc, pa je zaradi tega spremenil plan dela, tako da smo sedaj na vrsti v torek 22 t.m.. Je pa gotovo boljše da se vse naredi kot je treba, kot pa da bi bilo karkoli nestrokovno izvedeno. Nestrokovnega dela, tako v smislu izvedbe dela kot vgrajenih materialov, ni bilo. Zato takšna namigovanja ostro zavračam, žal to ni pošteno, da se neargumentirano
nekaj govori (kot dejstvo), sploh ob dejstvu da imamo sedaj naenkrat ogromno "strokovnjakov za ceste". Zato spoštovani sokrajani; javno obtoževanje vsepovprek več pove o vas samih, kot o domnevnih malverzacijah drugih. To z realnostjo situacije pač nima nič skupnega.
Glede izpostavljenih zadev okrog jarka nad globoko drenažo, še enkrat pojasnjujem, kar sem doslej povedal že vsakomur ki je to vprašal, globina travne mulde bo v ravnem delu okrog 40 cm od končanega asfalta, v klančini pa pride ravno zasipano, ker tam voda odteka in ni nevarnosti podmakanja novega gamoznega nasipa. Vse to je že od vsega začetka jasno zapisano tudi v popisu del.
DODATEK - pojasnilo (18.11.) Kljub temu, da smo v dopisu (julij 2011) in zatem še v različnih medijih zapisali način izbora izvajalca (za podlago), se sedaj z izborom povezuje župana Občine Šentjur, ki pa z omenjenim nima nič. Da zaključimo s tem, še enkrat navajam potek izbora.
Na sestanku GO smo člani izbrali (predlagali) nabor možnih izvajalcev. Šlo je za 4 podjetja: CMC, Zdolšek, Kladnik in Grobelnik. Na podlagi prispelih ponudb smo na seji sveta KS Dramlje izvedli njihovo odpiranje. V skladu z določili in samim namenom izbora je bil izbran Grobelnik, ki je podal najcenejšo ponudbo.
Na prej omenjenem sestanku GO, sem Grobelnika predlagal avtor tega prispevka, nimam nobenega vzroka da bi to zanikal. Omenjeno podjetje je v preteklosti izvedlo veliko cestnih odsekov v Dramljah, bili so konkurenčni, delo je bilo dobro opravljeno. Kot dobro veste, ali pa tudi ne, smo v GO zasledovali cilj, da z ugodno ceno pridemo do ceste. Da smo zagotovili sredstva krajanov je GO polne 4 mesece delal zelo intenzivno, od številke ca. 60 podpisanih pogodb smo jih naprej pridobivali izjemno počasi, pripravljenost za sofinanciranje je bila zelo majhna, kako bi nam to sploh uspelo če bi bila cena izvedbe podlage večja za recimo 10 ali 20%. Dvomim da bi nam (vsem skupaj seveda) uspelo. Verjetno bi bil spet tarča obtožb GO, ker ni sposoben izbrati ugodnega ponudnika!
No kljub vsem zapletom (ki se jim vsakodnevno posvečamo) pa je gotovo eno - vsa do sedaj opravljena dela, so opravljena strokovno, vgrajeni materiali so ustrezni, to pa je bistvo našega skupnega cilja!
OBJAVLJENO 15.11.2011
SPREMEMBA PLANA ASFALTIRANJA - ker prevzem podlage zaradi pomankljive izvedbe zadnjih zaključnih del pri grederiranju ni bil izveden ustrezno, je bil prevzem zavrnjen, zato se asfaltiranje prestavi za nekaj dni. Izvajalec Grobelnik mora pomankljivosti odpraviti jutri (sreda), zatem bo prevzem. Pomankljivo je bilo opravljeno izravnavanje, do česar je prišlo zaradi pregrobega materiala (kljub poprejšnjim opozorilom nadzornega).
OBJAVLJENO 13.11.2011
PLAN ASFALTIRANJA POTRJEN - ZAPORA CESTE V SREDO 16.11.2011 in ČETRTEK 17.11.2011
Izvajalec VOC d.o.o. je potrdil termin asfaltiranja ceste, pričnejo v sredo 16.11.2011 (prvi sloj BD 0/16 deb. 5 cm) in nadaljujejo v četrtek 17.11.2011 (BB 0/8 deb. 3 cm zaključni sloj).
V navedenih (16. in 17. novembra) dneh bo cesta večjidel zaprta, sploh iz srede na četrtek ne bo dovoljeno voziti po prvi plasti, ker mora biti ta čista pred polaganjem zaključnega sloja. Pisna obvestila bomo v torek namestili ob vseh križiščih. Ta dva dneva bo potrebno uporabljati druge ceste za dovoz do hiš in vikendov.
OSTALO:
Nekaj težav je povzročalo srečevanje vozil, sedaj ko je cesta nasipana. V najbolj kritičnem delu (v klančini) je izvajalec izvedel širitev, ker že sam nasip ni bil dovolj širok in utrjen ob njegovem robu, zato so po zahtevi GO in nadzornega že predhodno nasip zaščitili z zemljo. Ustrezna širina in utrditev nasipa ob robovih bo dosežena z grederiranjem in ponovnim valjanjem. Strah da bo cesta preozka za srečevanje je odveč, v času gradnje pa je to precej težje, dokler niso vsa dela končana.
Nekaj vprašanj je bilo tudi glede jarka nad globoko drenažo, tudi nekaj idej, da bi se jarek ravno zasipal, kar sem predhodno delno že pojasnjeval. Ta varianta seveda odpade, del jarka oz. travne mulde (ki bo po končni odelavi ca. 60 do 70% plitkejša od normalne globine obcestnega jarka, kadar nimamo globoke drenaže) mora ostati, da bo zajemal vodo ki ob nalivih preteka iz površine travnikov nad cesto (posestvo Veronik), in te vode sploh ni malo.
Druga zadeva pa je ta, da bi se v primeru zasipa do vrha ceste voda spet
odtekala v podlago ceste (novo), kajti globoka drenaža v bistvu izsušuje spodnjo (staro podlago) in s tem preprečuje namakanje nadgradnje oz. novega gramoznega nasipa. Da pa bi se nasip jarka izvedel z gramozom, pa spet ne gre, ker bi sčasoma nanosilo zemljo (iz brežin ob cesti) in bi se ta zemlja usidrala na ta navoz, kar bi spet pomenilo dvoje: "a" zamakanje novega gramoznega nasutja in "b" nanašanje zemlje na samo cesto. Tako mora biti jasno to, da nivo dna travne mulde oz. jarka ne sme presegati nivoja stare višine asfalta, boljše je, da je še nekoliko globje, to pa je minimalno do okrog 40 cm pod površino novega asfalta.
OBJAVLJENO 7.11.2011
V KRATKEM SLEDI TEŽKO PRIČAKOVANO ASFALTIRANJE CESTE
Glede na trenutni potek del, je bilo dogovorjeno, da se pristopi k asfaltiranju v ponedeljek 14. novembra 2011, najprej z prevzemom in meritvami podlage. Podjetje VOC bo termin uradno potrdilo v petek 11. novembra, zaradi morebitnega slabega vremena se lahko zgodi odstopanje za kakšen dan. Vreme nam za ta letni čas odlično služi, tudi za teden v katerem je predvideno asfaltiranje napovedujejo (trenutno) še suho vreme. Izvajalec del končuje navoz podlage in pristopa h kanaliziranju jarka. Delo z grederjem bodo opravili tik pred asfaltiranjem, kot je to običajno v navadi.
ZGODOVINSKA ZANIMIVOST
Ob podiranju dreves v jarku pri mostu Ratajc, smo "odkrili" tablo, verjetno starejši krajani zadevo poznajo. Sam napis žal ni v celoti možno prebrati, ker ga prekriva stebriček od ograje, ker je bila ograja menjana v novejšem času, gre še za en primer slabega odnosa do zgodovinske zapuščine. Sedaj smo dogovorjeni, da se stebriček odmakne z table, prav tako da se tabla (2 kom) ustrezno zaščiti. Na nasprotni strani je vklesana letnica 1935, to je leto izgradnje mostu. Takrat je bil župan Občine Dramlje Franc Mastnak (Kopinšek po domače), ki je bil znan tudi kot pesnik in dopisnik v list Gruda.
Napis na spominski tablici: uvodne besede nisem uspel razvozlati, v delu kjer je vidna pisava v celoti pa piše: "- a letos sem, po prizadevanju Kopinšeka in Kozenburšeka nastal, da služim rodovom! 28.5.1935 t.č. župan"
DODATNE INFORMACIJE
Glede neresničnih trditev, ki se tičejo izvedbe globoke drenaže, sem za vse dvomljivce ki na podlagi nepoznavanja stroke sejejo dvome o kvalitetni izvedbi, na današnji dan pridobil še dve dodatni mnenji strokovnjakov - preberete si to lahko v temi o globoki drenaži (v nadaljevanju označeno z rdečo barvo).
V prispevek sem dodal tudi nekaj slik z gradbišča, kaj veliko pa jih nimamo, ker ni časa za to.
OBJAVLJENO 3.11.2011
Spoštovani uporabniki ceste! V času ko poteka gradnja ceste, se je pojavilo več neresničnih trditev, ki so po nepotrebnem povzročile vznemirjenje in jezo. Zato v nadaljevanju tiste glavne teze tudi pojasnjujem, ob tem pa poudarjam, da je dobrodošlo vsako vprašanje ali razmišljanje. Nikakor pa seveda ni sprejmljivo, ko nekdo poda sodbo o nečem (kot definitivno dejstvo), ne da bi zadevo poznal (strokovno ali laično) ali se o njej ustrezno najprej prepričal. Te na prvi pogled zastrašujoče teze, so zapisane z velikimi črkami, sledijo pojasnila z majnimi črkami.
IZVAJALEC JE "ZAPUFAN" ZATO SO ZAČELI NASIPAVAT "NEKO MIVKO" NAMESTO USTREZEN GRAMOZ... V PIREŠICI MU NE DAJO VEČ GRAMOZA...
V dogovoru o nadzoru je dogovorjeno, da se sproti preverja ustreznost vgrajenih materialov. Dne 27.10. je izvajalec pričel dovažati material iz določenega kamnoloma, samovoljno brez da bi (kot bi moral) predhodno obvestil nadzornega (ki je bil mimogrede dopoldan na drugem gradbišču). To je bila resnično "nešportna" poteza izvajalca, sledil je takojšen ukrep: ustavitev dovoza in dogovor da se navožen neustrezen material odstrani, kar je bilo v celoti realizirano. Še isti dan je bilo dogovorjeno, za drug material in sicer za kamnolom Andraž. Za tampon pa smo se (brez težav) dogovorili za Pirešico. Slednje pojasnjuje tudi drugi del uvodne trditve.
DELO POTEKA PREPOČASI, PROBLEM SO CESTNE ZAPORE...
Z navedenim se strinjam in vsi ki aktivno delujemo za izvedbo projekta, smo ves čas agitirali pri izvajalcu da pojača ekipo (pisno, telefonsko, osebno, po E pošti...). To je dejanski problem, da gre sezona h koncu in da to ni edino gradbišče, zato pritiskajo z vseh strani. Vendar nas to kar je drugje ne zanima. Prav tako je vprašanje, če bi bilo s katerim koli drugim izvajalcem bisteveno bolje. Ampak brez skrbi, stvari niso preuščene naključju.
Kar se tiče zapor, izvajalec je pridobil na Občini Šentjur dovoljenje za delno zaporo ceste, kar vključuje tudi to, da je občasno treba malo počakati. Treba je razumeti, da če promet enostavno usmerimo po poti nesojenega obvoza (mimo Petelinšek proti Veronik nato mimo kmetije Laubič in proti Šolinc) bi nastale težave, ker se je težko srečevati. Pa tudi čisto odkrito povedano si nihče ne želi pretiranega pretoka vozil, na drugi strani pa bi vsi imeli cesto, no potem pa najdi ob tem optimalno rešitev - je ni. Potrebna je strpnost, mnogi se znajdete in ko vidite da je gužva pšeljete po prej omenjeni cesti.
GLOBOKA DRENAŽA JE NEPRAVILNO IZVEDENA...
Osebno mi je bilo to izpostavljeno (predhodno pa razbobnano po gostilnah), da se ne sme nasipavati zemlje na drenažni pesek, ker bo le to spral dež med pesek in v drenažno cev katero bo kmalu zadelalo. Da bi morali obvezno dati vmes vsaj filc, mi je bilo zabičano. Vse navedeno seveda ne drži, žal gre za nepoznavanje preizkušenih praks. Nasutje zemlje nad drenažo služi kot zaščita le te. Voda ki teče po tem nasutju, ki je oblikovano v muldo (dokončno bo profilirano po izvedbi tampona) se odteka v vtočne jaške, preostanek se ocedi v drenažo. Zemlja je ilovnata, po vrhu te mulde (ali ostanka jarka kakor želite) pride izvedeno humoziranje ter posejana trava, slednja seveda spomladi prihodnje leto. V primeru da bi vmes (med zemljo in drenažnim peskom) položili filc, bi s tem dolgoročno povzročili zaporo, kar pomeni da bi se voda z vrhnje strani ne odtekala oz. cedila prosto v drenažo.
Da ponazorim "poznavanje" tovrstne gradbene tehnike, naj navedem še predlagano rešitev iste osebe. Rečeno je bilo, da bi bilo veliko boljše, da bi namesto zemlje nad drenažni pesek nasuli gramoz in bi s tem dobili širšo cesto itd. Tudi to je seveda teorija brez realne prakse, kajti to bi pomenilo nezaščiteno drenažo. Zakaj je "nezaščiteno" tako pomembno? Ker je nad nivojem jarka še brežina (v celotni dolžini globoke drenaže) in s te brežine se usipava zemlja, to zemljo pa bi v tem primeru resnično vso spralo v drenažo. In to razmeroma veliko količino, kar bi eventuelno lahko povzročilo zamašitev drenažne cevi. No tista "zamisel" o širši cesti (ki bi potekala med vtočnimi jaški!!!) pa menda ne potrebuje dodatne obrazložitve. Tako kot ne potrebuje dodatnih razlag primerjava 30 letnih izkušenj v konkretni stroki in nadgrajenih šoferskih veščin.
P.S. (dodal 7.11.2011) Da pripomba glede domnevne nepravilne izvedbe drenaže ne drži, mi je med drugim potrdil nadzorni ki dela za Občino Šentjur g. Matjaž Mirnik, zatem še g. Matevž Globočnik, ki je tajnik KS Ponikva, drugače pa tudi strokovnjak na področju cestogradenj.
Oba sta enako potrdila, da se vgradi filc med zemljo in gramoz kadar nimamo primerne zemlje (da je ta sipka in tudi v primeru neustreznega drenažnega gramoza), če pa je zemlja ilovnata se to izvaja samo z nasutjem zemlje (brez filca torej). Izvedba globoke drenaže v Dramljah je bila torej povsem pravilno in strokovno izvedena, v kar osebno nisem nikoli dvomil, ker popolnoma zaupam našemu nadzornemu g. Vinku Vodušku. A ker to nekaterim ne zadostuje, sem samo za vas pridobil še dodatno mnenje še dveh strokovnjakov na tem podoročju. Tudi njihove kontaktne številke sem vam priskrbel, če slučajno še koga črviči dvom; Matjaž Mirnik (podjetje Gins): 051 339 696, Matevž Globočnik 041 652 194.
VARČUJEJO KER NIMAJO(MO) DENARJA, ZATO BODO NAREDILI SAMO PREPLASTITEV CESTE, BREZ NOVEGA NASIPA GRAMOZA
Te modre "ugotovitve" so se razširile takoj zatem, ko je izvajalec pričel z sanacijo udarnih jam in križnih razpok v delu ceste od cerkve do vrha klančine (križišče Petelinšek - Urbanček). V tem delu je od vsega začetka načrtovana izvedba t.i. nadgradnje. To pa pomeni sledeče; da se opravijo predhodne lokalne sanacije, zatem pa se (na obstoječi asfalt) opravi nasutje podlage oz. tampona, v ustrezni debelini.
Prepalastitev ceste, je bila sprva načrtovana samo v delu od prej omenjenega križišča do konca trase. Vendar je nadzorni kasneje presodil, da je boljše da tudi tu odstranimo asfalt. Predvsem zato, ker je cesto dodatno na dveh mestih prekopalo podjetje Elektro Celje (preboji za kabel) ter zaradi sanacije plazovitega dela povsem na koncu trase, tako da bi bil asfalt potem preveč razkosan, da bi še bila smiselna in dolgoročno vzdržna preplastitev.
PREDHODNE LOKALNE SANACIJE CESTE IN POLIVANJE NASUTEGA GRAMOZA PRED VALJANJEM
NAZADNJE DOPOLNJENO 23.10.2011
Objavljamo seznam uporabnikov - sofinancerjev za cesto Dramlje - sv.Uršula (relacija Ratajc - Namig), kateri so do dne 23.10.2011, pristopili k podpisu pogodbe oz. pričeli (ali v celoti realizirali) z plačilom prispevka:
http://www.datoteka.si/file/6508/Seznam-sofinancerjev-docx.html
OBJAVLJENO 23.10.2011
Dodajam še nekaj drugih aktualnih informacij:
- 12. 10. 2011 je izvajalec (Emil Grobelnik s.p.) pričel z deli, rok za dokončanje je 4. november. Gre seveda za pripravo podlage in dodatna dela. Dela potekajo pod strokovnim nadzorom Vinka Voduška in lepo po planu napredujejo, zato so povsem odveč vsa druga razglabljanja nekaterih krajanov.
Za asfaltiranje je občina zbirala izvajalce (za vseh 11 KS v občini) preko portala javnih naročil. Izbrano je bilo podjetje VOC Celje.
V času gradnje je uveljavljena delna zapora ceste. Ko bo to potrebno, bo cesta zaprta in urejeno obvozi - zagotovo v času asfaltiranja. Prosimo vas, da smo strpni če je potrebno kdaj malo počakati. Obnova ceste je poseg ki se ne izvaja vsako leto, zato bo pač potrebno malo potrpeti.
Nazadnje urejal/a PRIMOZ 17 Dec 2012 11:21; skupaj popravljeno 31 krat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katja
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 13:27 Prispevkov: 7 Kraj: Dramlje |
Objavljeno: 07 Nov 2011 22:21 Naslov sporočila: °°°° |
|
|
Upam, da bodo mislili tudi na pešče in, da bodo cesto ustrezno razširili... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|